lördag 18 juli 2015

Varför hinner man inte ...

Jag har varit och lämnat mer små söta set till avdelningen, men inte hunnit uppdatera här på bloggen.
Heldressar som jag fick i den stora kassen från Caroline Nielsen när jag var uppe på avd 17 första gången
Några overaller till från Caroline

Jag hann med att sy några set själv oxå

28 juni lämnade jag in dessa set i stl 50 som kommer från Jennifer Bengtsson Nygren
I morgon 19 juli ska jag lämna in lite till. De ringde från avdelningen och sa att det började bli tomt. Plaggen är väldigt uppskattade av föräldrarna och det gör ju att man själv blir väldigt glad

Dessa har Jennifer oxå gjort, så de lämnas in i morgon

Dessa två seten har jag bidragit med denna gång 

Nu ska jag gå ut i solen och njuta en stund till. Hoppas att alla ni andra också har chans till det








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar